VILKÅR OG BETINGELSER


Fragt og levering


Bestil i god tid

Vi anbefaler vores kunder at bestille varer i god tid fordi fragt og levering kan være en svær øvelse. Din ordre er i hænderne på mange maskiner og mennesker i løbet af vores håndtering og levering, og for at tage højde for at der kan ske en fejl i et af disse mange led, anbefaler vi altid at man bestiller varer til levering mindst et par dage før de faktisk skal bruges.

Skal du bruge hjælp eller håndværkere ifm. med de bestilte varer, anbefales det først at have varerne i hænde, og disse skal være gennemgået for fejl og mangler inden bestilling af håndværkere.

Hvad koster det at få leveret en vare?

Fragtprisen afhænger af varernes størrelse, vægt og din leveringsadresse. Du kan beregne fragtprisen for din ordre ved at navigere til indkøbskurven, indtaste dit postnummer og klikke ”beregn fragt”. Fragtprisen vil også fremgå af din ordrebekræftelse.

Leverer Davidsen til udlandet?

  • Vi leverer desværre ikke til udlandet samt til Grønland og Færøerne.
  • Unfortunately, we do not ship to countries outside of Denmark.
  • Leider schicken wir nicht ins Ausland. Sie können die Abholung jedoch an unseren Standorten in Dänemark bestellen, wo die nächstgelegene Standorte Rødekro, Billund und Nørre Nebel sind.

Leverer I til ikke-brofaste øer?

Ønskes levering til ikke-brofaste øer, kan der forespørges på fragtpris ved at kontakte Davidsenshop Kundeservice via formularen nedenfor inden bestilling.

Kan jeg spore min forsendelse?

Ja, det kan du. På ordrer med lagervarer der sendes som pakker, vil du modtage en mail med et Track & Trace-link. Ved at klikke på dette kan du nemt spore din pakke via vores transportørs hjemmeside.

En del varer sendes fra andre lagre eller direkte fra vores leverandører, og for disse medsendes der ikke altid et automatisk Track & Trace-link. Du kan på din bestillingsbekræftelse se hvorfra og hvordan dine varer leveres.

Ønsker du information om din ordre, kan du kontakte Davidsenshop Kundeservice via formularen nedenfor. Vores dygtige medarbejdere hjælper gerne med at spore den.

Leveres hele min ordre samlet?

Så vidt muligt vil din ordre blive leveret på én gang. Indeholder ordren varer som leveres direkte fra leverandøren, logistiklagre o.l., vil disse blive sendt særskilt. Du kan på din bestillingsbekræftelse se hvorfra og hvordan dine varer leveres.

Hvordan modtager jeg min ordre?

Du kan enten vælge at få ordren leveret til din privat- eller firmaadresse eller afhente den i pakkeboks/pakkeshop hvor dette er muligt. Lagervarer der sendes som pakke, leveres med Postnord.

Større ordrer leveres med fragtmand. Da vi benytter store lastbiler, er det ikke muligt at levere til veje med begrænset fremkommelighed, fx snævre sommerhusområder, kolonihaver etc. eller veje med ujævnt eller ikke fast underlag som fx grus, småsten etc. Ordren leveres ”til kantsten” med palleløfter og stilles så hensigtsmæssigt ved adressen som muligt.

Varer med levering direkte fra leverandør sendes med de transportører som leverandøren samarbejder med.

På mange varer kan du også vælge at afhente din ordre i en af vores mange Davidsen Byggemarkeder ved at vælge ”Bestil & Hent” under leveringsmetode. Læs mere her.

Handelsbetingelser

Du kan se vores Handelsbetingelser her: Salgs- og leveringsbetingelser

Cookie politik

Du finder vores cookie politik her: Cookie politik

Persondata politik

Du finder information om vores behandling af dine data her: Persondata politik


Rabatter og tilbud


Giver I prismatch

Vi tilbyder ikke prismatch ved køb på Davidsenshop.dk eller i Davidsen Byggemarkeder.

Kan jeg gøre noget hvis min vare kommer på tilbud kort tid efter jeg har købt den?

Gem din faktura eller kvittering, som giver dig 14 dages returret. Vi kompenserer ikke for rabat på produkter der er taget i brug.

Vores varer kommer løbende på tilbud, og vores ansatte i kundeservice og Davidsen Byggemarkederne har ikke forud for kampagnerne det fulde overblik over hvilke varer der kommer på kampagne. De ansatte kan derfor ikke råde dig til at vente med købet.

Hvad er ”Fast lav pris”?

Varer med denne markering er varer der har en god fast lav pris i en længerevarende periode. Disse varer er derfor heller ikke omfattet af kampagner, tilbud eller rabatter.

Emballagetillæg

Varer der i kraft af sin vægt og størrelse kræver levering af en fragtmand/ekstra emballering påføres et tillæg for emballage. Mængden af emballage afhænger af antal, vægt og/eller størrelse.

Emballagetillægget beregnes automatisk når du lægger dine varer i kurv på davidsenshop.dk. For at se emballagetillæget for produktet, klikker du på "KURV". I indkøbskurven vises et evt. tillæg under produktet.

I indkøbskurven, samt på din ordrebekræftelse er det angivet om emballagen kan returneres. Returnering af emballage er muligt i alle DAVIDSEN butikker.

Har du yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Kundeservice for mere info.

FANDT DU HVAD DU SØGTE?

Få svar på dit spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende en webshopordre eller til et produkt, du har købt hos Davidsen, kan du henvende dig via kontaktformularen nedenunder.

Bemærk:
Du kan finde svar på en del spørgsmål her - så du hurtigt kommer videre.

Du kan også kontakte kundeservice på tlf. 78774800 eller via [email protected].

Telefon-åbningstider:
Mandag - fredag: 09.00 - 17.00
Lørdag: 09.00 - 16.00
Søn- og helligdage: Lukket

  • Den 23. december: 09.00-15.30
  • Den 24+25+26. december: Lukket
  • Den 27+28+29. december: 08.00-16.00
  • Den 30. december: 09.00-15.30
  • Den 31. december: Lukket


Du kan ikke se dette indhold, da du ikke har accepteret alle cookies - Klik her for at ændre dit samtykke

Få et tilbud på byggematerialer

Står du over for et byggeprojekt – fx ny carport, nye gulve, nyt tag eller et anlægsprojekt med belægningssten på terrassen eller i haven? Så kommer vi gerne med et godt og gennemarbejdet tilbud på byggematerialer, så du har et samlet overblik over projektets pris og sparer tid på at beregne omkostningerne selv.