Min ordre

Jeg vil gerne rette min adresse, kontaktoplysninger eller andet på min bestilling. Hvordan gør jeg det?

Har du gennemført en ordre og har rettelser, bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.

Kan jeg ændre eller tilføje i min bestilling?

Det er ikke muligt at tilføje en eller flere varer til en eksisterende bestilling. Hvis du ønsker dette, kan du annullere din bestilling og bestille igen med det ønskede antal.

Hvis du ønsker at ændre et produkt i din bestilling, kræver det at det nye produkt har tilsvarende værdi eller lavere da det ikke er muligt at forhøje det beløb du oprindeligt har godkendt ved ordreafgivelse.

Hvis du ønsker dette eller opdager andre fejl på din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.

Jeg har fortrudt mit køb. Kan jeg annullere min ordre?

Har du netop gennemført din ordre, skal du kontakte vores Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor med det samme og give besked om at du ønsker at annullere ordren. Husk at oplyse dit ordrenummer.

Er ordren allerede pakket til afsendelse, er det ikke længere muligt at annullere ordren. Du kan vælge at tage imod eller hente din pakke og herefter returnere ordren sammen med vores fortrydelsesformular inden for 14 dage efter modtagelse.

Eller du kan returnere varerne i dit lokale Davidsen Byggemarked, se hvor.

Har I modtaget min bestilling?

Når du modtager en bestillingsoversigt, er din bestilling gået korrekt igennem. Den bliver sendt til den mailadresse du har skrevet på din bestilling. Hvis du ikke modtager bestillingsoversigten inden for kort tid, tjek da dit spamfilter eller uønsket post.

Har du bruger log-in til Davidsenshop.dk, kan du logge ind og se om du kan finde din bekræftelse under ”mine sider”.

Mangler du stadig din bekræftelse, kontakt Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor og oplys mailadresse og telefonnummer angivet på ordren.

Mine varer er ikke kommet endnu. Hvad gør jeg?

Har du bestilt flere varer hvor leveringstiden er forskellig, kan du se den forventede leveringstid på de enkelte varer i webshoppen.

Bestiller du en lagervare inden kl. 16, afsender vi typisk samme dag. Bestiller du efter kl. 16, afsendes varen den efterfølgende hverdag. Er varen ikke på lager, skal længere leveringstid forventes.

Du kan spore din forsendelse ved at klikke på det Track & Trace-link, som er i mailen du har modtaget med besked om at din ordre er pakket og afsendt. Har du ikke modtaget din ordre inden for forventet leveringstid eller ikke modtaget et Track & Trace-link, bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.

Vær OBS på at du ikke modtager Track & Trace-link til de varer på din ordre der leveres direkte fra leverandøren eller fra logistiklager. For leveringstidspunkt på disse varer bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor hvis det forventede leveringsinterval der er oplyst på webshoppen er overskredet.

Jeg har bestilt min ordre med Bestil & Hent, men kan ikke nå at hente den. Hvad gør jeg?

Du kan kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor eller det Davidsen Byggemarked du har valgt som afhentningssted. Se kontaktinfo her, og giv besked om hvornår du forventer at kunne afhente din bestilling. Husk at oplyse bestillingsnummer samt navn og mailadresse.

Jeg har bestilt min ordre til afhentning i pakkeshop, men kan ikke nå at hente den. Hvad gør jeg?

Du kan kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor eller det Davidsen Byggemarked du har valgt som afhentningssted. Se kontaktinfo her, og giv besked om hvornår du forventer at kunne afhente din bestilling. Husk at oplyse bestillingsnummer samt navn og mailadresse.

Jeg er ikke hjemme når leveringen kommer. Hvad gør jeg?

Du behøver ikke at være hjemme når vi leverer din ordre da du ved bestilling på Davidsenshop.dk har accepteret levering uden kvittering. Som udgangspunkt vil levering ske til kantsten.

Ønsker til afsætning eller placering, kan angives i feltet ”Bemærkninger til chauffør/postbud” i bestillingsforløbet. Dine ønsker vil forsøges imødekommet bedst muligt, men det kan dog ikke garanteres.

Der kan fx angives ”Må stilles ved hoveddør”, bemærk dog at det er på eget ansvar.


Fandt du ikke, hvad du søgte? Udfyld vores kontaktformular
​​​​​​​

Du kan ikke se dette indhold, da du ikke har accepteret alle cookies - Klik her for at ændre dit samtykke

Har du spørgsmål vedrørende en webhop ordre eller til et produkt du har købt hos Davidsen, kan du henvende dig her gennem denne formular.

Eller kontakte kundeservice på tlf. 78774800
eller via [email protected]

Telefon-åbningstider:
Mandag - fredag fra kl. 9.00 - 17.00
Lørdag fra kl. 9.00 - 14.00
Søn- og helligdage Lukket

Bemærk:
Svartid på kontaktformular og mail er i øjeblikket op til 2-3 hverdage.

Vi opfordrer til, at du forsøger at finde svar under Kundeservice inden du kontakter os.

Du kan finde svar på mange af dine spørgsmål på Davidsenshop.dk/kundeservice

Få et tilbud på byggematerialer:
Står du over for et byggeprojekt – fx ny carport, nye gulve, nyt tag eller et anlægsprojekt med belægningssten på terrassen eller i haven? Så kommer vi gerne med et godt og gennemarbejdet tilbud på byggematerialer, så du har et samlet overblik over projektets pris og sparer tid på at beregne omkostningerne selv.

Få et tilbud på byggematerialer ved at klikke her.