Har du gennemført en ordre og har rettelser, bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.
Det er ikke muligt at tilføje en eller flere varer til en eksisterende bestilling. Hvis du ønsker dette, kan du annullere din bestilling og bestille igen med det ønskede antal.
Hvis du ønsker at ændre et produkt i din bestilling, kræver det at det nye produkt har tilsvarende værdi eller lavere da det ikke er muligt at forhøje det beløb du oprindeligt har godkendt ved ordreafgivelse.
Hvis du ønsker dette eller opdager andre fejl på din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.
Har du netop gennemført din ordre, skal du kontakte vores Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor med det samme og give besked om at du ønsker at annullere ordren. Husk at oplyse dit ordrenummer.
Er ordren allerede pakket til afsendelse, er det ikke længere muligt at annullere ordren. Du kan vælge at tage imod eller hente din pakke og herefter returnere ordren sammen med vores fortrydelsesformular inden for 14 dage efter modtagelse.
Eller du kan returnere varerne i dit lokale Davidsen Byggemarked, se hvor.
Når du modtager en bestillingsoversigt, er din bestilling gået korrekt igennem. Den bliver sendt til den mailadresse du har skrevet på din bestilling. Hvis du ikke modtager bestillingsoversigten inden for kort tid, tjek da dit spamfilter eller uønsket post.
Har du bruger log-in til Davidsenshop.dk, kan du logge ind og se om du kan finde din bekræftelse under ”mine sider”.
Mangler du stadig din bekræftelse, kontakt Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor og oplys mailadresse og telefonnummer angivet på ordren.
Har du bestilt flere varer hvor leveringstiden er forskellig, kan du se den forventede leveringstid på de enkelte varer i webshoppen.
Bestiller du en lagervare inden kl. 16, afsender vi typisk samme dag. Bestiller du efter kl. 16, afsendes varen den efterfølgende hverdag. Er varen ikke på lager, skal længere leveringstid forventes.
Du kan spore din forsendelse ved at klikke på det Track & Trace-link, som er i mailen du har modtaget med besked om at din ordre er pakket og afsendt. Har du ikke modtaget din ordre inden for forventet leveringstid eller ikke modtaget et Track & Trace-link, bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor.
Vær OBS på at du ikke modtager Track & Trace-link til de varer på din ordre der leveres direkte fra leverandøren eller fra logistiklager. For leveringstidspunkt på disse varer bedes du kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor hvis det forventede leveringsinterval der er oplyst på webshoppen er overskredet.
Du kan kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor eller det Davidsen Byggemarked du har valgt som afhentningssted. Se kontaktinfo her, og giv besked om hvornår du forventer at kunne afhente din bestilling. Husk at oplyse bestillingsnummer samt navn og mailadresse.
Du kan kontakte Davidsenshop kundeservice via formularen nedenfor eller det Davidsen Byggemarked du har valgt som afhentningssted. Se kontaktinfo her, og giv besked om hvornår du forventer at kunne afhente din bestilling. Husk at oplyse bestillingsnummer samt navn og mailadresse.
Du behøver ikke at være hjemme når vi leverer din ordre da du ved bestilling på Davidsenshop.dk har accepteret levering uden kvittering. Som udgangspunkt vil levering ske til kantsten.
Ønsker til afsætning eller placering, kan angives i feltet ”Bemærkninger til chauffør/postbud” i bestillingsforløbet. Dine ønsker vil forsøges imødekommet bedst muligt, men det kan dog ikke garanteres.
Der kan fx angives ”Må stilles ved hoveddør”, bemærk dog at det er på eget ansvar.