LEVERING INDEN JUL

Generelle retningslinjer

Undervejs i bestillingsforløbet på webshoppen vil den forventede leveringstid altid tydeligt fremgå.

Pakkepost sendt fra Davidsens webshoplager

Sidste frist for bestilling af varer, der sendes som pakkepost fra Davidsen webshoplager er søndag d. 20. december kl. 12:00. Som udgangspunkt kan mindre varer under 20 kg sendes som pakkepost.

Palle-/fragtgods sendt fra Davidsens webshoplager

Sidste frist for bestilling af varer, der i kraft af sin størrelse og/eller vægt, skal sendes med en fragtmand, er mandag d. 21. december kl. 16:00.

Almindelige byggematerialer sendt fra Davidsens logistikcentre

Sidste frist for bestilling af træ, isolering,  gulve osv., der sendes fra Davidsens logistikcentre, er torsdag d. 17. december kl. 16:00.

Varer der sendes direkte fra vores leverandører

Fristen for varer, der sendes direkte fra vores leverandør, kan variere fra leverandør til leverandør, da der anvendes forskellige transportører. På den enkelte vare kan du se den normale anslåede leveringstid.

FANDT DU HVAD DU SØGTE?

Få svar på dit spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende en webshopordre eller til et produkt, du har købt hos Davidsen, kan du henvende dig via kontaktformularen nedenunder.

Bemærk:
Du kan finde svar på en del spørgsmål her - så du hurtigt kommer videre.

Du kan også kontakte kundeservice på tlf. 78774800 eller via [email protected].

Telefon-åbningstider:
Mandag - fredag: 09.00 - 17.00
Lørdag: 09.00 - 16.00
Søn- og helligdage: Lukket

  • Den 23. december: 09.00-15.30
  • Den 24+25+26. december: Lukket
  • Den 27+28+29. december: 08.00-16.00
  • Den 30. december: 09.00-15.30
  • Den 31. december: Lukket


Du kan ikke se dette indhold, da du ikke har accepteret alle cookies - Klik her for at ændre dit samtykke

Få et tilbud på byggematerialer

Står du over for et byggeprojekt – fx ny carport, nye gulve, nyt tag eller et anlægsprojekt med belægningssten på terrassen eller i haven? Så kommer vi gerne med et godt og gennemarbejdet tilbud på byggematerialer, så du har et samlet overblik over projektets pris og sparer tid på at beregne omkostningerne selv.